7. 2. 23

BLAGOSLOV TVOJE BLIŽINE




V tišini čakam,
da me obogatiš s svojo bližino,
daš mojim besedam smisel
in jih napolniš z modrostjo,
s preroško navdušenostjo,
da bom kakor nekoč
nabiral moči
iz neizbrisnih sledi
tvojih skrušenih korakov.

V tišini čakam
tvojega poljuba,
ki me bo naredil vrednega
stopiti v tvoj objem
in napolnil z gorečnostjo poguma
v katerem bom vedno okušal
žejo in lakoto
po svobodni večnosti.

V tišini čakam,
ko me bogatiš s svojo odmaknjenostjo,
ko sta nemir in strah
raztrganine tisočih želja
pod nočnim svodom
pričujoče v meni
a ti pustiš, da shodim,
da moj korak
začuti bolečino,
da me utrdi
z zaupanjem,
z vero in milino,
da si kljub nevidnosti
z menoj.

Naj se zavedam ali ne
vedno si tu.
Naj te vidim ali ne,
tvoj dih je
kakor sonce na nebu,
senca na steni
s toplino in svetlobo
tvoje neizmerne bližine.


Ni komentarjev: