2. 3. 23

DRUGAČNA TIŠINA




Potrebujem tišino.
 
Tišino, ki ne boli,
v kateri najdem svoj jaz
in pot v zelenečo pomlad
brez strahu
in dvomov,
brez smrti,
sovraštva
in samotne osamljenosti,
ki ubija na obroke.
Potrebujem jo
za nova rojstva ljubezni,
radost bližine,
spoštovanja drugačnosti,
da izkusim
izpoved srca, ki hrepeni
po vonju sreče,
po zasvojenosti z zvestobo
in neuresničenih sanjah.

Potrebujem tišino.

Tišino v kateri bom jokal
s smehljajem na obrazu,
kjer bo vsak konec
nov začetek
in moj zaveznik čas,
v katerem bom našel moč
za nove zmage
ob neuslišanih molitvah,
za nova jutra,
v katerih se bom prebujal
ob gregorijanskih koralih
in dišečem olju Lavande
vtrto v moje razgaljeno telo.

Potrebujem tišino.

Tišino,

ki bo drugačna,
drzna,
odvezujoča
vseh temin in krivd,
ki mi kradejo svobodo,
prostor in čas
in ljudi,
ki bi me radi oblekli v svoja oblačila
čistosti,
in utišali moj krik
po sprejetosti,
enakosti,
pravici do hrepenenja,
drugačnega od njih samih.

Potrebujem tišino,
da se vrnem v življenje,
zacelim vse rane,
da moj konec
postane nov začetek.



 

2 komentarja:

aleks pravi ...

kar spreleti me, tako je lepa.
ker vsi kdaj potrebujemo tišino.

aleks

Matevž pravi ...

Tisto "drugačno" tišino, dragi Aleks, v kateri si upam biti jaz.

Lepo mi bodi!
Matevž