1. 8. 23

TISTEGA NEKEGA DNE

 



Ko boš nekega dne, o človek,
zaman čakal,
da se ti oglasim,
vrnem klic,
ko bo telefon zvonil
v prazno,
brez da bi ti kdo povedal
ali se še čuti moj utrip srca,
ko bo številka dokončno postala
nedosegljiva,
ko bo za menoj izginila
vsaka sled korakov
in niti nebo ne bo jokalo,
bo mogoče prišlo spoznanje
koliko izgubljenih trenutkov,
koliko upanja v prazno
je bilo v najini dvojini.
Vse moje rane
se niso nikoli zacelile,
vsa moja hrepenenja,
da bi ti povedal 
o svojem doživljanju sveta,
o svoji osamljenosti,
bolečini, ki razjeda moje srce
in telo,
so utonile v bližini
najine dvojine.
 
Vsakokrat, o človek,
sem kot otopel čakal
tvojega vprašanja »kako si«
in trenutka, da bi lahko spregovoril. 
A ga ni bilo.
Bil je samo monolog.
Bile so le besede,
prepojene samo s tvojo bolečino,
smehom in razočaranostjo.
Sam pa sem čakal,
v tišini in poslušanju,
v globokem hrepenenju,
v doživljanju zmotne bližine,
da vsaj za trenutek
občutim Simona iz Cirene,
ki si je naložil
križ tujca.

Mogoče boš takrat
tistega nekega dne,
ko bo žanjec še zadnjič zamahnil z roko,
podoživljal
zamujeno sprejetost,
ki se je vselej ponujala
in se hkrati izgubljala
v dajanju brez prejemanja.

Navidezna bližina
je bila zaznamovana
z veliko upanja in sanj,
življenja in umiranja
in životarjenja s polomljenimi krili
bolečega hrepenenja,
po zaupanju,
po izpovedi,
po življenju.
Vsaj za en sam trenutek.
Z vsakim sprejetim klicem
so se odpirala nova vrata upanja,
da bo vendarle čas
tudi za mojo prisotnost
v tej najini dvojini.
A je ni bilo.
 
Nekoč, tistega nekega dne,
ko bo naju čas prehitel
bodo ostali samo še spomini
in grenak
neodgovorjeni klic.



4 komentarji:

aleks pravi ...

dragi Matevž,
veš, že fotka vzbuja neprijetne asociacije, pesem pa... večkrat sem jo moral prebrati, in vsakokrat je pustila bolj temno sled v meni.
ampak, veš, jz verjamem v upanje, v svetle želje... in take naj se ti uresničijo. verjemi!

bodi dobro,
a.

Matevž pravi ...

Oh Aleks dragi ...
najprej hvala za dotik tvojih besed. Vedno sem vesel, ko jih pustiš. Verjeti v svetle želje, upanja in življenja, hja, včasih pridejo trenutki, saj veš, ko enostavno ne zmoreš sam, ko življenje potrebuje še drugo dlan.

Naj ti bodo svetli dnevi
Matevž

aleks pravi ...

vem in razumem, dragi Matevž; a vseeno, nikoli ne vemo, kje in kdaj nas čaka nekaj lepega. ne obupaj!

in, drži se,
a.

Matevž pravi ...

Vem, da tudi najmanjši nasmešek lahko zasije kot sonce v ranjeno srce.
Mogoče ga kdaj celo dočakam!
Sonce in nasmešek.

Lepo bodi!
matevž