15. 2. 19

ZADNJI DIM




Gregorijanski korali
se izgubljajo v tišino
brez dvojine.

Zelena pomlad je daleč.
Sramežljivo sonce
nad goro
ne doseže okrvavljenega srca.

Strah in utrujenost,
kot odmev
s peščenih sipin,
ki so pokrile
še zadnje zelene oaze
upanja.

Moj svet ždi,
kot pozabljena pravljica,
izgubljena med tisočerimi besedami,
glasovi brez pomena,
utrujeni v svoji samozadostnosti.

Svetloba pojenjuje.
Naslonjen na zid
ugašam zadnji dim.


2 komentarja:

aleks pravi ...

Ful moja!!!
Jih berem, dragi Matevž, veš, kar pogosto, čeprav (pre)malokrat pustim sled...

Upam, da si lepo. In želim.
a.

Matevž pravi ...

Hvala dragi Aleks!
Za tvoj dotik, besede, tvojo sled, ki mi veliko pomeni. Čutil sem, da bo tudi tebi blizu, kot je meni!
Trenutno sem bolj na "slabem glasu", a upam, da bo pomlad, ki morda "še pride" (do zdaj jo je bilo bore malo), prinese novo upanje.

Hvala ti in tudi ti bodi lepo!
Matevž