28. 3. 16

NOVA ZARJA NOVEGA DNE


Skozi temino noči,
trpkost trpljenja
in krvavečih solz
je zasvetil nov žarek.
Svetloba je zarezala v temo.
Veličastvo novega jutra
mi naznanja življenje.
Tvoje, Gospod!
Življenje, ki me dviga,
ki mi izpričuje
da za vsako bolečino
stoji pesem zmage.
Za vsako grenko solzo,
ki najde pot
po razoranem licu,
čaka hrepenenje.
Tvoja kalvarija
je doživela epilog življenja.
Smrt si spremenil v rojstvo.
Bolečino preoblikoval v žarek
in križ,
križ v zarjo novega dne.

Hvala Ti Gospod,
da sem smel s Teboj okušati
težo in bolečino.
Da sem smel s Teboj nositi
križ in žeblje.

Hvala Ti, Gospod,
ker danes vstajam v nov dan,
v novo življenje,
v katero me prebujaš s svojo ljubeznijo.
Zdaj vem.
Nove zarje ne bi bilo
brez Tvojega križa.
In moje zarje ne bi bilo
brez Tvojega vstajenja.
Hvala Ti, Gospod!


Ni komentarjev: