27. 2. 23

V ČARU MESEČINE

 




Z večerom,
ko utihne pesem dneva,
še vedno ostaja čarobnost, 
ovenčana
s harmonijo svetlobe 
in tvoja opojnost,
ki polni moj prostor in čas.
Obzorje, prepojeno
z večno žarečim soncem,
nagrajuje množino trenutkov,
v katerih je gorela želja
po pripadnosti in bližini,
svobodi in poželenju
krvi in mesa.
Skozi pretrgan molk
mi med vrsticami
šepetaš 
o lepoti noči.
O toplini in strasteh,
ki se skozi nežnostjo
in čaru temneče mesečine
preliva med 
darovanjem in sprejemanjem.


Vabiš me,
da svoje odsotne oči
znova nasitim z lepoto 
božanske utelešenosti,
se predam akordom, ki odmevajo
nikoli izpeto pesem 
hrepenečega poželenja
in se kot večerna rosa
spojim s simfonijo 
omamnih strasti,
pregrešne stvarnosti.
 
Vabiš me,
da skupaj premagujeva strah,
skupaj podirava pregrade,
skupaj zgradiva most,
da se naužijeva 
toplino bližine,
nežnosti dotikov,
čarobnosti poljubov
in med darovanjem drug drugemu
preko svetosti tišine
odkrijeva večnostni zaklad,
najine dvojine.



2 komentarja:

aleks pravi ...

krasno, dragi Matevž, da (tudi ti) govoriš o 'najini dvojini'. čutnost strasti in toplina bližine duše, ki premaguje strah... super!

topel pozdrav,
a.

Matevž pravi ...

Hvala dragi Aleks!
V meni je vedno hrepenenje po dvojini, čeprav velikokrat res samo hrepenenje.
In ko se zgodi: v ljubezni eden postane življenje drugega!

Hvala za dotik!
Srčen pozdrav tudi tebi!
Matevž