14. 3. 22

OB IMENIH VKLESANIH V MARMOR

 



Nocoj jočem.
Sam.
Koraki mimo nemih imen
vklesanih v marmor,
so me vrnili v mladost,
ki je nisem izživel,
v dom, ki je postal preteklost,
v sanje, ki jih je razblinila
sedanjost.
Jočem ob vseh spominih
na prehojene poti,
kjer nisem poznal strahov,
kjer je bila vojna
le igra med fanti sosednjih bregov
in zaljubljenost v življenje
prevelika, da bi začutil
kako hitro bo izginil ta poljub
brezskrbnosti.
 
Jočem  ob imenih,
ki so zaznamovali moj jaz
in s sobivanjem
ustvarjali dvojino.
Jočem v pogrešanju besed,
ki bi zapolnile tišino
in rok, ki bi ogrele tresoče dlani
ter obrisale od solza sledi.
Jočem,
ker bom sam izpil ta zadnji kelih,
sam požel posejano
in nikoli zrelo žito,
v bolečem molku
neizprosnega odhajanja.
 
S pogledom na črni marmor
izpisujem na njem
črke mojega imena.
Nikogar ne bo,
da bi jih vklesal vanj,
še manj, da bi se ga kdo spominjal.
Nikogar,
ki bi zmogel vsaj za trenutek obstati
in v nemi bližini 
z menoj pokramljati.

2 komentarja:

Aleks pravi ...

dragi Matevž,

včasih vsi mislimo podobno, in samota težko lega na nas. vsi se bojimo ostati sami. verjamem pa, da ti nisi sam, morda le pogledaš ne v pravo smer…
in tudi upanja ne smeš izgubiti. nikoli ne veš, kdaj te za vogalom čaka kaj lepega.
na nek način je treba poiskati tisto iskrico v duši, ki prižge nasmeh… in potem se nasmehne še kdo. in potem je naenkrat lažje.

bodi lepo,
a.

Matevž pravi ...

Vesel sem tvojih besed, dragi Aleks. Dajejo mi poguma, da vztrajam. Se pa strinjam s teboj ja, da kdaj gledamo v napačno stran. V temno stran neba. Čeprav so tudi tam zvezde, a oddaljene, kot so kdaj oddaljeni ljudje.
Je pa tudi res, da je samota umiranje na obroke.
Življenje je ena sama odprta knjiga. Le brati je kdaj ne znamo prav.
Hvala ti za dotik tvoje ptice!
Ostani tak kt si!
m