5. 4. 23

TIHA GOVORICA STRASTI



Samo zame
bodi nocoj morje.
Rad bi postal reka,
da prodrem v tvojo globino
in se potapljam s teboj
v svetlobi večnega.
Zaplul bom
skozi valove obzorij
in v dotiku topline,
okusu nežnosti
odkrival moč in vonj
neznanega.
 
Samo zame
bodi nocoj nebo.
Jaz bom postal oblak,
da se povzpnem
v tvoje višine,
da si vzameš od mene
zasanjanost in lakoto,
strast in kipenje
vseh dolgih neprespanih noči
v katerih je dovolj časa
za smrt ali življenje,
za boj brez zmage
in čas za hrepenenje,
skrit v srčiki najinih teles.

Samo zame
bodi nocoj ljubezen,
da bo njena sled
dovolj jasna,
čista,
močna,
da napolni praznino
prepojeno s krvjo
pregrizenih ustnic,
ki jim je čas brez duše
pustil pečat.

Samo bodi,
tukaj ob meni,
v meni,
z menoj,
da skupaj odmeriva
mero zaupanja
in poguma,
v katerem se ti predajam,
da bova znala,
ovenčana z željami,
brusiti dragoceni biser
najine bližine.


 

2 komentarja:

aleks pravi ...

pesem ljubezni, predaje, združitve z ljubljenim bitjem. všeč mi je njena večpomenskost: ljubezen do moškega (kot jo jz berem), do ženske (ne vem, si pa mislim), lahko celo do Njega.

bodi lepo in dobro,
a.

Matevž pravi ...

Dragi Aleks, ravno to sem želel s to pesmijo doseči: da vsak poišče svojo ljubljeno osebo, svojo ljubezen, ki ji zaupa, se ji preda za trenutek ali za vso življenje.

Hvala ti. Upam, da imaš ali najdeš tudi ti svojo ljubezen.

Vse dobro,
Matevž