15. 4. 22

LES KRIŽA





Komu naj izpovem
svojo bolečino,
če ne tebi,
les križa.
V molku,
nasičen s strahovi samote,
med solzami
minevanja in smrtjo,
krvavečih ločitev,
prestrašenih krikov,
ki se izgubljajo v bolečinah,
mrtvega telesa.
 
Komu naj darujem
svoj čas,
ki mi je še ostal,
če ne tebi,
les križa.
Iz tebe so mi naredili
prvo piščal,
s katero sem se kosal
s perjadjo pod nebom.
V objemu zibelke
sem spoznaval
prve trenutke življenja
in se učil živeti.
Les križa.
Spomin prvega poljuba
je dolgo visel okoli mojega vratu
in me z dotikom na prsi
vračal v brezskrbno mladost.
 
Zdaj klečim pred teboj,
les križa,
da si izprosim vrata večnosti,
s sklenjenimi rokami
proseč te za tvoj poljub
odrešitve.
Za novo jutro brez večera,
za svetlobo brez teme.

 

Pustite se objeti, v teh dneh, križani Ljubezni.

 

2 komentarja:

aleks pravi ...

lepo, dragi Matevž, lepo.
ampk temno, temno, temno...

bodi dobro,
aleks

Matevž pravi ...

Hvala Aleks, da si bil tu. Ja nisem še prišel do vstajenskega jutra. Mogoče še pride kdaj do tega!
Lepo bodi tudi ti!
Matevž